Riječ je o drugoj oznaci za ono što je poznatije pod pojmom ESP (Electronic Stability Program). Taj je sustav 1995. uveo Mercedes-Benz (odnosno tadašnji Daimler-Benz), a temelji se na pulsirajućem kočenju pojedinim kotačima i doziranom smanjenju snage motora u kritičnim uvjetima.
Na primjer, ako se automobil zanosi prema unutarnjem dijelu zavoja, s tendencijom da napravi smrtonosnu ‘piruetu’, aktivira se pulsirajuće kočenje prednjeg vanjskog kotača. U suprotnom, ako automobil ‘proširuje’ putanju, aktivira se pulsirajuće kočenje unutarnjim kotačima, uz smanjenje snage motora.
Taj je sustav, u mnogim automobilima, po želji moguće isključiti, kako bi se osigurao veći užitak vožnje, uz kontrolirano pogonsko proklizavanje (power-slide). Rad DSC-a temelji se na usporedbi kuta zakrenutosti volana i brzine rotacije automobila oko vertikalne osi.
DSC, u jednostavnijem obliku, BMW je zapravo promovirao 1993. te je bio inspiracija stručnjacima Boscha, koji su dvije godine kasnije, u suradnji s tvrtkom iz Stuttgarta, napravili ESP.