U petak 17.09.2021. s početkom u 11 sati održana je konferencija za medije povodom održavanja radionice za odrasle bicikliste “Škola bicikliranja 18+” u sklopu Europskog tjedna mobilnosti.
Prije početka konferencije, predstavnici medija su zamolili za izjave g. Georga Davora Lisicina, tajnika, ispred udruge SUP i g. Roderick Richter savjetnik/Zamjenik Šefa Misije ispred ambasade Kraljevine Nizozemske, koji su nas podržali u izvođenju projekta, radionice za odrasle bicikliste “Škola Bicikliranja 18+” koja se ove godine (organizaciji udruge SUP) izvodi u Europskom Tjednu mobilnosti kao potpora alternativnim i održivim prijevozom u gradovima. Ispred misije g.Richter je izrazio zadovoljstvo što se takva radionica izvodi i pojasnio kako je sudjelovanje u organizaciji radionice prirodno obzirom na kulturološki spoj bicikliranja i svakodnevice koje je duboko usađeno društvu u Nizozemskoj.Vrlo rado dijele svoja iskustva i primjere najbolje prakse te su ponosni što se neke ideje i rješenja primjenjuju i u drugim gradovima i zajednicama u drugim zemljama pa tako i kod nas u RH. g.Richter i osobno sudjeluje u biciklističkom prometu posljednje četiri godine koliko živi i radi u RH (Zagreb), često putuje na posao biciklom te je između ostalog istaknuo zdravstvene benefite takvog načina zadovoljavanja osnovnih potreba za kretanjem u gradovima. Spomenuo je između ostalog kako Nizozemska kao ravničarska zemlja ima idealne uvjete pa je stvorena jedna prirođena kultura bicikliranja i raduje ga što je jedan takav pozitivan trend stvoreni u našem društvu gdje se znatno povećao broj biciklista koji bicikliraju prilikom obavljanja svakodnevnih aktivnosti, ali je upoznat i s problemima s kojima se suočava biciklist. g.Lisicin je istaknuo nepovoljno stanje sigurnosti te potrebitost da se edukacijom proaktivno djeluje na povećanju sigurnosti ove “ranjive” skupine u prometu. Poput izvođenja radionica i edukacijskih treninga tijekom čitavog života jer će dio sudionika u konačnici ipak biti bez ikakve formalne naobrazbe iz prometnih propisa i pružanja prve pomoći s obzirom na trenutni (fakultativni) sustav edukacije. Spomenuo je također i izazove u vidu infrastrukturnih nedostataka te legislativne probleme zbog slabe percepcije sudionika o pravima i obvezama biciklista (biciklisti su vozači kao i svi drugi te imaju istovjetna prava i obveze).