Sol kojom se posipaju ceste, kako bi se spriječilo zaleđivanje, je natrijev klorid, koji u dodiru s vodom stvara agresivnu klorovodičnu kiselinu. U utorima karoserije, gdje se nakuplja i zaostaje, kondenzira se vlaga te stvaraju uvjeti za hrđanje, posebice ako je automobil parkiran u toploj garaži.
Svi automobili proizvedeni od sredine 1990-ih imaju potpuno pocinčanu karoseriju, otpornu na hrđanje, a najvažniji su sklopovi (pragovi, unutrašnjost blatobrana, podnica…) dodatno zaštićeni. No ipak, temeljito pranje unutrašnjosti blatobrana, pragova i podnice bitno povećava trajnost vitalnih dijelova karoserije.
1. Prilikom svakog pranja automobila preporučljivo je temeljito oprati podnicu, jer nakupljene nečistoće zadržavaju vlagu i ubrzavaju hrđanje.
2. Temeljito pranje podnice nakon vrlo je korisno, jer sol koja uđe u utore, kuteve i procjepe dugo zaostaje i lakše se uklanja ako se automobil opere odmah po završetku perioda kad se ceste posipaju.
3. Izaberite praonicu koja koristi visokotlačne brizgaljke s toplom vodom i sredstvom za pranje i zaštitu, jer se povećavaju pozitivni učinci.
4. Na svakom servisu preporučljivo je temeljito pregledati podnicu i karoserijski lak te sanirati uočena oštećenja, kako bi se spriječilo hrđanje.
5. Ako uočite propuštanje kiseline iz akumulatora, odmah ga izmijenite, a lim dobro operite od ostataka kiseline.