Jedna od neočekivanih, ali logičnih posljedica afere Dieselgate, koja će koncern iz Wolfsburga stajati više od 200 milijardi eura je povećanje kvalitete i pouzdanosti vozila. Naime, koliko god modeli Volkswagen, Škoda, Audi razvikani bili, nisu u vrhu pouzdanosti, kao primjerice Toyota.
Svi novi Volkswageni s turbodizelskim motorima (TDI) od 2020., počevši s novim Volkswagen Golf 8, servisni su interval produžili na dvije godine ili 30.000 km. Za to je zaslužna povećana kvaliteta motora, ali i sintetičnih motornih ulja, a benefiti su bitno smanjenje troškova održavanja te time pojačanje tržišnih pozicija, jer će to kupci, naravno, honorirati.
Ali, zbog toga nije preporučljivo kupovati prejeftina ulja, primjerice u supermarketima, koja se često rade po lošijoj specifikaciji. Usto ne treba zanemariti provjeru razine ulja. Jer, ako između dva servisna intervala signal na instrumentnoj ploči pokaže potrebu za dolijevanjem motornog ulja to će trebati i napraviti…
Dakle, ne treba voziti s uljem na minimumu, jer je, primjerice na proljeće rok izmjene, pa ne treba rasipati. To je i kultura održavanja. Dakle, bit će interval izmjene ulja 30.000 km ili dvije godine, ali uz ulje visoke kvalitete i redovitu kontrolu razine i dolijevanje po potrebi.
U svakom slučaju to je dobra vijest za buduće vlasnike Volkswagenovih vozila, jer pokazuje da tvrtka itekako vjeruje kvaliteti svoga proizvoda, a uz smanjenje troškova, vlasnicima vozila se štedi i vrijeme te smanjuje napor. Toliki je, naime, interval izmjene i za ostale filtre, uz uljni,: goriva, zraka i klime.