Razvoj nove generacije nema ni smisla ni opravdanja. Proizvodnja se iz Njemačke (Emden) seli u novi pogon u Slovačkoj (Bratislava), u koji Volkswagen ulaže milijardu eura. Volkswagen Passat B8 u njemu nastavlja život do 2023., kad se definitivno gasi limuzina, a do 2025. planira se nastaviti štancati karavanski Volkswagen Passat Variant.
Od početka godine, u korona krizi ipak je prodano 90.000 Passata, 70 posto karavana, koji se kupuju u poslovne svrhe. Dakle, za taj model još ima prostora. Smrtna presuda potpisana je i za Volkswagen Arteon, a njegovu ulogu, kao i onu od Passata, nastavit će Škoda Superb.
No i planovi s tim modelom, u sadašnjoj i novoj verziji, u najoptimističkijoj varijanti sežu do 2030. Volkswagen sve ‘misli i molitve’, najjače strateške adute usmjerava u električne modele, a SUV modeli i najavljeni električni crossover Aero B dobivaju prioritet.
Taj će se model, u paketu s ‘električnim Passatom – Volkswagen ID.4, proizvoditi u SAD-u, u pogonu u Chattanoogi (gdje se donedavno proizvodio Passat za američko tržište, koji je prvi ugašen). Za europske kupce ti će se modeli proizvoditi i u Češkoj.